دختران توانا با کارتهایی که درست کرده بودند؛ عددسازی کرده و
متوجه شدند وقتی یکی از ارقام صفر باشد ، چه فرقی پیش میآید.
دختران پرتلاش با قرار گرفتن در گروه،عددسازی را بهصورت گروهی بازی کردند؛
با این نتیجه که با تعداد بیشتری کارت، بازی ریاضی را انجام دهند
و هم بازی گروهی را به خوبی بیاموزند
بعد از حل کردن تمرینهای فرآیندی کتاب؛
دختران در تخته شخصی خود نمونه تمرینهای پای تخته را نوشته و حل کردند تا
بازخورد یادگیری عزیزان بهتر دیده شود و یادگیری در زمان کمتری تثبیت گردد.
دستورزی ؛ درست کردن الگوهای متفاوت با لبو
تمرین ساعت و حل مسئلههای آن روی تختهی شخصی دختران
مهارت دستورزی (دختران با اشکال هندسی خلاقیت خود را بسیار خوب نشان دادند)
ذوق و حس خوب دختران در یادگیری تقارن و مهارت دستی ورزی آن
دختر پرتلاش این اشکال هندسی را آورده و دربارهی آنها بهخوبی برای دوستانش توضیح داد
دختران خلاق هر کدام با خلاقیت خود مبحث تقارن را برای دوستانشان توضیح دادند