لیست مطالب
نمایش 1 - 1 از 1 نتیجه

کامپیوتر پایه دوم

تمرین اجزای اصلی و جانبی کامپیوتر با فعالیت “اگر یکی از اجزای کامپیوتر بودم…”

و کشیدن اجزای انتخابی با عکس خود در برنامه paint

 

آموزش سخت افزار و نرم افزار 
کشیدن یک نرم افزار یا سخت افزار در برنامه paint

 

دوره سخت افزار و نرم افزار و همچنین دوره اجزای اصلی و جانبی
کشیدن لوگوی برنامه ای که « اگر من نرم افزار بودم ، دوست داشتم برنامه ی ... باشم »

به همراه نوشتن کاربرد برنامه ی من

 

داستان «سنگی نشسته بود ساکت و آرام..» را با هم خواندیم و یاد گرفتیم در زندگی

به مسائل از زاویه های متفاوتی نگاه کنیم و به نوار وظیفه هم کمک کردیم که به آرزوش

« که دیدن دسکتاپ از زوایای متفاوت بود » برسد و اون رو در مکان های مختلف جابه جا

کردیم و اهمیت بازیافت زباله ها را متوجه شدیم و سطل بازیافت در کامپیوترمان را آموختیم

 

آموزش تغییر تصویر و رنگ میزکار

آموزش محافظت از صفحه نمایش
صحبت در مورد اینکه برای محافظت از خودمان چه کارهایی میتوانیم بکنیم

و آن ها را در wordpad تایپ کردیم.

 

فکر کردیم اگر میتوانستیم بازی یا انیمیشن بسازیم چه میساختیم؟
با محیط برنامه ی اسکرچ جونیور آشنا شدیم و پس زمینه و شکلک هایش را آموختیم

 

 دختران فعال و پر تلاش که بازی خرگوش را به این زیبایی طراحی و ارسال کردند

 

باهم کدهای توقف ، بالا و پایین پریدن ، چرخش و همزمان چند کد دادن رو آموختیم

و بازی زیر دریا رو با انواع ماهی ها و حرکت های متفاوتشان ساختیم 

کیبورد ماکت رایانه مون رو هم در کنار همدیگر رنگ آمیزی کردیم 

 

کد های سرعت و تکرار را در اسکرچ جونیور آموختیم و

قورباغه هایی ساختیم که حرکات پرشش را چند بار تکرار میکرد 

همچنین حیواناتی درست کردیم که سرعت حرکت هرکدام را متفاوت قرار دادیم